zondag 14 april 2013

Viespeuken hebben een paard zwaar verminkt en verkracht


Eigenaresse van verkrachte pony in Lennisheuvel: 'Ik ben bang dat het nog eens gebeurt'

Laatst gewijzigd: zondag 14 april 2013 - 15:31 | Auteur: Yoeri Vugts
 
 
De verkrachte pony Sintra (13)De verkrachte pony Sintra (13)
 
LENNISHEUVEL - Inwendige bloedingen, kneuzingen, een opgezette achterkant en vooral heel veel stress. Dat is wat pony Sintra (13) heeft overgehouden aan een verkrachting afgelopen vrijdagnacht in een weiland in Lennisheuvel. Eigenaresse Antoinette den Bresser is ontdaan. "Je kunt er niks tegen doen. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt."

Het is al nacht als de twee paarden van Antoinette den Bresser worden opgeschrikt door iemand die het weiland aan De Bocht in Lennisheuvel instapt. Het ene paard is niet gemakkelijk in de omgang en blijkt dan ook geen makkelijke prooi voor de dierenbeul. "Hadden ze het maar bij dat paard geprobeerd. Dan hadden we de daders de volgende ochtend bewusteloos gevonden."

Extra gat gemaakt
Het woord is gevallen: daders. Eigenaresse Antoinette gaat er namelijk van uit dat de verkrachting van haar pony is beraamd door meerdere mensen. "Met een voorwerp zijn ze de achterkant van Sintra binnengedrongen. Ze hebben naast haar vagina nog een extra gat gemaakt en daar een voorwerp ingestoken."

De verwondingen bij pony Sintra zijn niet mals. Met medicijnen en pijnstillers is het dier weer aan de beterende hand. "Maar de emotionele schade is ongekend. Ze heeft veel stress. Als het andere paard te dichtbij komt, begint Sindra te gillen. Ze hadden samen een vertrouwensband. Die is nu helemaal weg. Ze is veel schuchterder geworden."

Tweede keer in een maand tijd

De politie is op zoek naar de dader of daders. Een maand geleden was het ook al raak in Boxtel. Toen werd een ander paard mishandeld en seksueel misbruikt. "Wij sluiten niet uit dat het gaat om dezelfde dader als de vorige keer", zegt een politiewoordvoerder zondag. Toch onderneemt de politie nog geen concrete maatregelen zoals extra surveillance.

"Ik heb hoop dat de dader wordt opgepakt. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt, maar je kunt er niets tegen doen. We hebben een lamp met een sensor in de wei geplaatst zodat als er iemand bij de paarden komt de buren een seintje krijgen. Verder gaan we ze extra controleren."

Getuigen gezocht

De politie zoekt getuigen die iets hebben meegekregen van de verkrachting. Ze worden verzocht contact op te nemen met de politie.

Mensen ik ben hier kapot van. Ook nog een extra gat gemaakt naast haar vagina!! Wat moet het dier een pijn hebben geleden.  Alsjeblieft als iemand iets weet laten we die dierenbeul vinden. Het zullen er wel meerder dierenbeulen zijn, dit krijg je in je uppie niet voor mekaar. Meestal lopen die gekken ook nog met een ladder de wei in om er 'beter bij te kunnen'. Ik kan het beeld niet uit mijn hoofd krijgen. Steken ze de pik er ook in of komen ze klaar bij het insteken van het voorwerp.Gadverdamme wat lopen hier toch een hoop gestoorde mensen rond!! Eerst al vandaag 9 lammeren afgeslacht en nu dit.

2 opmerkingen:

  1. De mensen die dit op hun geweten hebben, moeten eens flink gestraft worden. Mensen hebben dieren nodig om oprechte liefde te kunnen ervaren! Maar het is jammer dat zulk soort mensen dit niet begrijpen of willen begrijpen. Dieren hebben ook gevoel, nog meer dan mensen. Hopelijk gaat de politie toch meer aan surveilance doen, zodat deze dierenbeul(en) snel gepakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Monique,
      Dank je wel voor je reactie.Je hebt helemaal gelijk mensen hebben dieren nodig. Dit is een ernstige vorm van dierenmishandeling er zou door de politie meer aandacht aan gegeven moeten worden.In Amerika hanteren ze al "nu een dier straks een kind". Of dat klopt weet ik niet maar in iedergeval nemen ze dierenmishandeling serieuzer dan hier.De straffen stellen niets voor en de PvdD doet daar ook zijn best niet voor om daar verandering in te brengen.Justitie is bang om dierenbeulen gevangenisstraf op te leggen want ze worden in de gevangenis zwaar mishandeld door medegevangenen. Het is een ongeschreven wet in de gevangenis dat kinderverkrachters/mishandelaars en dierenbeulen geen leven hebben in de bak.Ik ben 5 jaar lang vrijwilligster geweest in een van de zwaarste mannen gevangenissen in Nederland, namelijk de Marwei in Leeuwarden. Ik was er om de buitenlanders te bezoeken omdat die nooit bezoek kregen en ik Engelstalig ben. Daardoor ken ik de ongeschreven regels die in gevangenissen worden gehanteerd.Van mij mogen ze deze beulen aanpakken, laten uitglijden op een stukje zeep, ook even een paar keer verkrachten, maar ik heb het niet voor het zeggen.Ik zal proberen om uit te vinden of er iemand wordt aangehouden voor deze misdaad. Ik zal je op de hoogte houden als dat lukt. Vriendelijke groetjes, Erna

      Verwijderen