woensdag 5 juni 2013

Ontroerend: Een emotioneel afscheid van een dappere politiehond


Kaiser,een twee en een half jaar oude Duitse Herder, was lid van de Plymouth, Massachusetts politie. ( VS ).
De mooie dappere hond werd geëuthanaseerd na een kort gevecht met een nierziekte
Collega Massachusetts politieagenten hulde aan Kaiser, een Duitse Shepard in de K-9 eenheid leed aan een nierziekte, zoals hij liep in het huisdier ziekenhuis te worden neergezet
 
Collega Massachusetts politieagenten salueren Kaiser, een Duitse Herder van de K-9 eenheid leed aan een nierziekte. Op deze ontroerende foto wordt Kaiser begeleid naar het dierenziekenhuis om in te laten slapen
 
In een hartverscheurende Facebook post op de Plymouth Politie Working Dog Foundation pagina Schreef Officer Lebretton  ' Het is met diepe spijt en verdriet dat ik aankondig het moeten in te laten slapen van mijn partner K-9 Kaiser. Kaiser werd onlangs gediagnosticeerd met een ernstige nierziekte. Ik zal hem vreselijk missen'
 

Lebretton legde uit dat na de diagnose, Kaiser's gezondheid snel achteruit ging en zijn begeleider de 'hartverscheurende' beslissing nam om hem in te laten slapen.

Kaiser, een Duitse Herder, werd genomen in de Plymouth, Massachusetts K-9 eenheid van vijf maanden oud.  Hij was in slaap slechts twee jaar later na een gevecht met een nierziekte zetten
 
Foto: Kaiser,  9 maanden oud.
 

Zodra hij bij de politie werd aangenomen, vormden Kaiser en agent  LeBretton, een hechte band.
Kaiser en zijn K-9 handler Officer Jamie LeBretton poseren voor de camera.  LeBretton gaf een emotionele lofrede over zijn gedaald partner op Facebook, nadat hij werd gedwongen om de lijdende hond neer te zetten
 
Kaiser en zijn K-9 partner Officer Jamie LeBretton poseren voor de camera.
 
Na de crematie bedankte Lebretton  de agenten voor hun blijk van medeleven. 

Die hier met zijn K-9 eenheid handlers, Kaiser het Massachusetts politiehond die onlangs overleed aan nierfalen, traint om een ​​crimineel te vallen
 
Foto: Kaiser aan het trainen om misdadigers aan te vallen
 
Jamie: 'Kaiser leerde me meer over mezelf en mijn beroep dan ik hem ooit zou kunnen hebben geleerd. Ik voel me bevoorrecht in de voorste rij te staan om zijn moed en heldhaftige acties te herdenken. '
Tientallen officieren line-up buiten het huisdier begraafplaats hulde brengen aan Kaiser, een politiehond, die werd neergezet na zijn gevecht met nierfalen
 
Tientallen officieren line-up buiten de huisdieren begraafplaats om hulde te brengen aan Kaiser.
 
Le Bretton: " Rest in peace mijn jongen. Ik kon niet vragen voor een betere partner of vriend ... Je maakte me een betere persoon, een betere trainer, en een betere agent. Tot we elkaar weer ontmoeten kai. Ik hou van je en zal je elke dag missen. '


4 opmerkingen:

  1. Respect! Voor Kaiser en het corps.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Bart voor het doorsturen van het emotionele bericht

      Verwijderen
  2. Dank je Jos. Ik heb een traantje weggepinkt toen ik dit plaatste. Momenteel zijn er in de VS acties gaande om zwerfhonden die in Irak vrienden waren geworden met een soldaat, nog in leven of helaas soms omgekomen, naar de familie over te brengen. Er is een stichting die dat regelt. Zo ontroerend!!

    BeantwoordenVerwijderen