Translate

zaterdag 30 augustus 2014

Rusland wil vlees uit China....eet smakelijk Rusland ( bekijk 3 video's en huiver!!)




Rusland wil voorlopig geen vlees uit Europa meer kopen. Door deze boycot blijkt opnieuw hoe bizar de wereldhandel in vlees in elkaar steekt. Brazilië staat al klaar om de export van industrievlees naar Rusland over te nemen en de Russen willen nu vlees gaan importeren uit …. China!



De plannen van Rusland om vlees te gaan kopen uit China baren ons grote zorgen. Op dit moment produceren Chinese varkenshouders namelijk te weinig vlees om in de behoefte van hun eigen land te voorzien.

Als China de productie opschroeft om aan Rusland te kunnen leveren dreigt voor nog veel méér dieren dan nu een erbarmelijk leven. Al eerder lieten we in een filmpje een enorm Chinees varkensbedrijf zien, dat misschien wel de grootste vee-fabriek van de wereld is. >>> http://bit.ly/VypZRy


Kijk eens naar twee nieuwe filmpjes. In ‘Klein is mooi?’ zie je dat er ook in kleine Chinese boerderijen veel dierenleed is >>> http://bit.ly/1B1CEvm

En dat Chinese varkensbedrijven naast dierenleed ook enorme milieuvervuiling veroorzaken wordt duidelijk in de film ‘Erwtensoep’. >>> http://bit.ly/XZ1cY9.

'Woorden schieten tekort', aldus Philip Lymbery (CEO van Compassion in World Farming) www.ciwf.nl   
.
 
                                                                                     
N
                                                                                  
 
 

2 opmerkingen:

  1. soms Erna....kijk ik huiverend tussen mijn vingers van de handen die ik voor mijn ogen heb gehouden tijdens het kijken... En de laatste tijd kijk ik steeds minder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is soms ook niet meer te doen Eltien. We staan vaak zo machteloos. Als ik het even niet meer zie zitten ga ik naar www.lionrock.org Daar geniet ik van de dieren die uit pokke circussen, dierentuinen, particulieren zijn weggehaald en nu een prachtig leven hebben. Kort geleden nog te tijgers uit Panthera in Friesland. Panthera was failliet gegaan en klopte aan bij www.vier-voeters.nl Daarna ging het snel. De uitgehongerde, verkleumde dieren leven nu grotendeels in Lions Rock. Mooier kan het niet. Hou dat vast meis, put er kracht uit om verder te kunnen gaan met het dierenleed in de hele wereld. Gr Erna

      Verwijderen