Translate

zondag 7 december 2014

'Grumpy cat 'verdient meer dan Hollywoodsterren..... is dit uitbuiting, zielig of leuk?






's werelds meest humeurige kat en de inspiratiebron van talloze memo's, boeken en zelfs een film. Zo verdiende het bijzondere beestje Grumpy Cat al meer geld dan Hollywoodsterren als Nicole Kidman, Cameron Diaz en Matthew McConaughey.
 
De Amerikaanse kat luistert in het dagelijkse leven naar de naam 'Tardar Sauce'. Twee jaar geleden werd ze beroemd met een filmpje op YouTube dat 15,7 miljoen keer bekeken werd. Haar baasje Tabatha Bundesen zegt dat haar kat niet te stoppen is. 'Het is ongelooflijk wat mijn kat in zo een korte tijd verwezenlijkt heeft. Ik kon mijn baan als dienster opzeggen na enkele dagen dat ze op social media gelanceerd werd. Sindsdien staat mijn telefoon roodgloeiend.'





Grumpy kampt met dwerggroei en een onderbeet, waardoor ze een bizarre gezichtsuitdrukking heeft. Met haar speciale looks veroverde de kat al heel wat harten op internet. Grumpy heeft 521.000 volgers op Instagram en 255.000 op Twitter. Haar unieke snoetje staat op kalenders, koppen en T-shirts. Haar eerste boek leerde hoe echt humeurig te worden.

Grumpy is intussen het gezicht van kattenvoeding en heeft zelfs een eigen koffie, Grumppuccino genaamd. Haar Hollywooddebuut Grumpy Cat's Worst Christmas Ever werd al door miljoenen mensen bekeken. Nooit eerder werden zoveel tweets over een film de wereld ingestuurd.

1 opmerking:

  1. Ik las het verhaal van Grumpy onlangs ook op het internet. Ik vind het niet zielig, denk zelf dat de kat het nog wel leuk vind ook.

    BeantwoordenVerwijderen