Translate

zaterdag 28 september 2013

Hartverwarmend: drie dierenvrienden , volgens mij helden, zorgen voor de zwerfdieren in Delhi, India



Ik merk het aan mijn dierenvrienden en aan mezelf dat we af en toe smachten naar een positief bericht. Daarom vertel ik graag over 3 vrienden in  Delhi, India die zwerfdieren helpen.
Overdag hebben ze een baan en na het eten 's avonds gaan ze de straat op om de dieren van voedsel en water te voorzien.

Er is geen geld voor sterilisatie en castratie en heel af en toe gaan ze met een ziek of gewond dier naar een dierenarts.

http://foiacc.worldlywags.org/p/about-us.html    Is een hut op een groot stuk land waar de mannen en een Amerikaanse vrouw, vrijwillig zwerfdieren opvangen en eten geven.

Er is geen stromend water, de dieren zitten onder de vlooien maar de drie mensen gaan iedere dag langs een paar hotels en krijgen daar overgebleven voedsel voor de zwerfdieren.( op zich al fantastisch ).

Het klinkt allemaal zo triest maar in mijn ogen zijn dit helden die het verdienen om in zonnetje gezet te worden. Zonder deze geweldige dierenvrienden hadden de zwerfdieren niets te eten en kregen ze nooit een knuffel.

We kunnen niet alle dieren in de wereld helpen maar heeft u even tijd, zet dan een korte bemoedigende reactie op de website  http://foiacc.worldlywags.org/p/about-us.html Alvast bedankt !!!

 
De mannen vonden een gedumpt kalfje die ze nu verzorgen.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik ook. Ben zo blij met je reactie. Op www.nujij.nl hebben ze het afgemaakt. Schande schreven ze, geef je ze eten dan krijgen ze meer pups. Ik ga volgende week eens mailen met organisaties over hen om te zien of we een sterilisatieproject kunnen starten. Dierenartsen in opleiding hebben we wel. Ik hou je via dit artikel wel op de hoogte Gr Erna

      Verwijderen
  2. Niet te geloven Erna. Het is zonder meer fantastisch wat die mensen doen.
    Als je daar negatief op wenst te reageren dan wordt het tijd dat je iets aan je gevoelswereld gaat doen. Mijn respect hebben deze mensen absoluut meer dan verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.nujij.nl/algemeen/harverwarmend-drie-dierenvrienden-zorgen-voor.25199784.lynkx

      Voorbeeld van reacties Cath.

      Verwijderen