Translate

vrijdag 27 november 2020

Sinterklaasactie: Iedereen verdient een tweede kans...... het verhaal achter Dutch Cell Dogs

Het verhaal achter de organisatie | Stichting Dutch Cell Dogs


Harley, Sheila en Storm vieren ook heel graag Sinterklaas dit jaar.
Help mee om er een onvergetelijk feest van te maken! 


Het Sinterklaasfeest staat weer voor de deur! En wat zouden we er graag voor deze lieve kanjers een groot feest van maken. Ze hebben hun verlanglijstje al klaar met broodnodige spullen voor de trainingen.

We snappen de cadeautjes op de verlanglijstjes wel die ze vragen. Het is ook nodig. Maar alles bij elkaar hangt er een fiks prijskaartje aan.

Help alsjeblieft mee om cadeautjes mogelijk te maken en samen een geweldig Sinterklaasfeest te vieren. Doe een gift. Groot of klein, iedere bijdrage helpt. Dankjewel!

Harley wil de slimste van de klas zijn. Help hem alsjeblieft.

"Ik ben Harley, een blij ei die nog veel moet leren. Soms vind ik het lastig om zelf te bedenken hoe ik de oefening moet uitvoeren. Tijdens de training werk ik hier hard aan en ik merk nu al dat ik steeds sneller snap wat er bedoeld wordt. Om mezelf nog meer uit te dagen wil ik graag meer trainingsmateriaal, zodat mijn trainer meer opties heeft qua oefeningen. Zo leer ik steeds meer en dat wil ik heel graag.  Alsjeblieft, doneer een cadeautje van mijn lijstje."
Ja, ik gun Harley zijn cadeautjes!
Ik speel als de beste! Mag ik een klein speelgoedje? Pleassssse.

"Hallo, mijn naam is Sheila. Misschien ben ik klein, maar ik zit vol energie en ben graag onder de mensen. Nu ik kan trainen met Dutch Cell Dogs, ben ik een veel blijer hondje. Vooral het speelkwartiertje vind ik super leuk. Helaas heeft Dutch Cell Dogs niet zo veel klein hondenspeelgoed voor mij. Daarom vraag ik aan Sinterklaas kleine speeltjes, zodat ik samen met mijn vriendinnetjes alle speelkwartiertjes nóg leuker kan maken. Ik hoop dat je een speelgoedje mogelijk kan maken. Doe een gift. Dat zou super zijn!"
Ja, ik gun Sheila haar cadeautjes!
Ik blijk helemaal niet goed tegen gebruikelijke snackjes te kunnen. Potverdikkie. Wil je mij helpen met speciaal voer alsjeblieft?

"Woef, Storm hier. Ik vind natuurlijk hapjes en snackjes hartstikke lekker. Net als iedereen in de klas. Maar ik blijk niet tegen alle snackjes te kunnen door een voedselintolerantie. Daarom heb ik nu ander voer nodig wat helaas best duur is. Op mijn verlanglijstje staan daarom allemaal lekkere dingen waardoor ik héél goed luister in de les. Alsjeblieft, maak lekkere voeding mogelijk waar ik wél tegen kan. Dank je wel!"
Ja, ik gun Storm zijn cadeautjes!

Het zou geweldig zijn wanneer we onze kanjers een heel mooi Sinterklaas kunnen geven mét de spullen of het voer wat ze zo nodig hebben. Alvast heel erg bedankt voor je hulp. Je bent onmisbaar.


oprichters Dutch Cell Dogs

PS. Zorg dat elke maand een feestmaand wordt voor onze asielhonden en trainers! Word donateur. Dit kan al vanaf € 3,- per maand. Klik hier.

Dutch Cell Dogs' partners:     
Copyright © 2020 Dutch Cell Dogs, All rights reserved.
 uitschrijven voor deze nieuwsbrief inschrijven voor deze nieuwsbrief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten