Het is afgrijselijk -- de tanden en klauwen van majestueuze leeuwen worden afgerukt en gesmokkeld voor juwelen.
Over een generatie of twee zouden alle leeuwen uitgeroeid kunnen zijn -- samen met de olifanten, neushoorns en giraffen.
Maar een fantastisch nieuw idee dat wordt gesteund door de VN zou eindelijk voor voldoende fondsen kunnen zorgen om hen te redden …
Disney heeft onlangs meer dan een MILJARD dollar verdiend met de bioscoopvertoningen van De Leeuwenkoning. De VN oefent druk uit op gigantische bedrijven zoals zij om slechts een fractie van het geld dat ze aan advertenties met dieren uitgeven te besteden aan natuurbeschermingsprojecten. Dat bedrag is zo groot dat
het zou kunnen verhoeden dat deze ongelooflijke wezens uitsterven! En als Disney de leiding neemt, dan is de kans groot dat andere belangrijke adverteerders zoals Netflix, Google en anderen hun voorbeeld zullen volgen.
Disney is momenteel aan het beslissen of ze zullen deelnemen -- dus
laten we een stortvloed van openbare steun creëren om de CEO te overtuigen vlak voor de officiële lancering van The Lion’s Share in september! Elke handtekening kan het verschil maken en duizenden dollars helpen vrijmaken voor bedreigde diersoorten:
Disney: bescherm de leeuwenkoning en de kringloop van het leven!
De biodiversiteitscrisis is een stille genocide die overal ter wereld plaatsvindt.
Sinds de eerste versie van De Leeuwenkoning 25 jaar geleden werd uitgebracht, is de Afrikaanse leeuwenpopulatie bijna gehalveerd. Volgens wetenschappers staat een MILJOEN diersoorten op de rand van uitsterven.
Het goede nieuws is dat Disney al bijdraagt aan tal van natuurbeschermingsprojecten en dat het bedrijf actief overweegt om deel te nemen aan het Lion’s Share Fund -- dus als burgers overal ter wereld (en fans van De Leeuwenkoning!) hen massaal oproepen om een echte leider te zijn op het vlak van natuurbescherming, dan zou dat hen over de drempel kunnen helpen.
En zodra Disney meedoet, zullen reclamereuzen zoals Netflix, Google en Coca-Cola de druk voelen om ook een duit in het zakje te doen.
Nu is het aan ons om een domino-effect te creëren en de wilde dieren te beschermen voor de komende generaties!
Teken nu en deel de brief aan de CEO van Disney, zodat hij weet dat miljoenen mensen overal ter wereld willen dat hij deelneemt aan het Lion’s Share Fund -- en vervolgens andere merken mee aan boord hijst:
Disney: bescherm de leeuwenkoning en de kringloop van het leven!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten