Translate

woensdag 12 november 2014

Ontroerende foto's : Moeder chimpansee op de operatietafel en haar jong mocht mee voor steun aan haar mama




Een operatie is voor niemand een lachertje, ook niet voor de 40-jarige chimpansee Jutta  die in de zoo van Aalborg in Denemarken werd geopereerd aan twee gebroken tanden. Gelukkig kreeg ze steun van haar twee jaar oude jong Mijn.
Jutta en Mijn zijn erg close, dus besloot dierenarts Trine Hammer Jensen om Mijn bij haar moeder te laten tijdens de operatie. Mijn volgde nieuwsgierig de operatie.

Het was niet gemakkelijk om Mijn stil te houden, de artsen moesten erop toezien dat ze de draden niet uittrok, maar uiteindelijk is alles goed verlopen. Moeder en kind stellen het ondertussen goed.
 
 
Met dank aan www.hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten