Translate

zaterdag 1 oktober 2016

Prinsesje Isis stelt zich aan u voor...... 2.50 euro in de maand en u bent haar peter/meter




http://www.djimba.com/     voor 2.50 euro in de maand bent u al peter/meter van een van de oude, gehandicapte dieren. U doe toch ook mee?

Bericht van Betty Heideman oprichter van:

Piek a boe ! gefopt

Betty verteld:

Isis kwam, zag en overwon. Drie kilo schoon aan de haak, prinsesje in de dop. Ik heb haar opgehaald aan de Duitse grens, ze zat bij Duitse mensen en was in een paar maanden tijd een paar keer herplaatst omdat de andere honden haar pestten. Bij thuiskomst keek ik haar papieren na en zag tot mijn verbazing dat ze Duits, Europees en Wereldkampioene was geweest. We zeggen dan ook altijd u tegen haar.
Ik heb haar in 2010 opgehaald. In 2013 zijn alle teentjes van linker achterpootje gebroken en heeft  nu artrose in dat pootje

 
Ben ik mooi of ben ik mooi!!
 
 
Lekker in het zonnetje ik doe rustig aan met mijn zere poot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten