Translate

woensdag 25 januari 2017

Mijn naam is Ari ik werd gered uit een slachthuis en zat tussen dode soortgenootjes die al in staat van ontbinding waren



Stichting Save The Moonbears www.moonbears.nl 
Zes beren zijn gered, maar hebben onze hulp nog heel hard nodig !
Afbeelding
Lees verder
Update van de zes geredde beren.
In december 2016 zijn er zes beren gered waar wij een actie voor hebben gedaan , het bedrag wat wij samen met u hebben opgehaald was 300 euro, dit bedrag is inmiddels al overgemaakt naar Animals Asia. Wij willen u dan ook hartelijk  bedanken want zonder uw steun hadden wij het niet gered. Hieronder een filmpje van Snow.

Filmpje
Mijn naam is Ari.
Ari
Ik werd gered door Marc Ching van Animal Hope en Wellness Foundation  gisteren ochtend, met zevenenveertig andere honden. Ik kom uit een slachthuis / boerderij van buiten Busan (China). Toen ik gevonden werd zat ik tussen mijn dode soortgenootjes die al in een staat van ontbinding waren. Sommige waren ook gestolen huisdieren. Toen Marc mijn redde had hij een deal gemaakt met de slachter, anders was ik en mijn anderen soortgenootjes er niet meer geweest.
Ik lig nu op de intensive care in het dierenziekenhuis in Busan, ik wordt nu behandeld voor mijn huid en een longinfectie, ik krijg nu antibiotica en anderen medicatie, ook heb ik twee gebroken ribben. De diagnose op overleving is laag, maar zegt Marc er is nog een kans.
Mijn naam is Ari, en ik geloof dat compassie is de sleutel tot alle dingen. En die liefde duurt eeuwig.

(Vanaf vandaag, het slachthuis / boerderij gesloopt.

Donatie
Hulp actie
Actie voor een stuk land voor de olifanten WFFT
Wildlife Friends Foundation Thailand (WFFT) opgericht in 2001 heeft  een full-time zorg voor bijna 1000 wilde dieren.
Een deel van het project zijn de olifanten, WFFT heeft 18 olifanten die zijn gered uit erbarmelijke omstandigheden, de leeftijd variërend van 2 jaar tot 65 jaar. WFFT roept nu op voor een permanente behuizing voor de olifanten.

Lees meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten