Translate

donderdag 27 augustus 2015

Hallo kennen jullie mij nog?

Bericht van www.worldanimalprotection.nl

 
26 augustus 2015

Mijn naam is Pam. Ik ben de pup die na de cycloon op Vanuatu gered werd door World Animal Protection. Dit is mijn verhaal.

 
Ik ben een van de vele dieren die in de problemen kwamen, nadat cycloon Pam op 13 maart 2015 de Vanuatu eilanden met de grond gelijk had gemaakt. Een boer vond mij in zijn veld en heeft toen gelijk de hulpverleners gewaarschuwd. Zo zag ik eruit toen ze me vonden; een klein en ziek hoopje ellende. Dankzij het team van World Animal Protection, dat mij direct vocht en medicijnen toediende, heb ik het uiteindelijk overleefd.


Met mij gaat het ondertussen heel goed. Aardig groot geworden, nietwaar?



Ik heb een lief gezin dat goed voor mij zorgt en ik ben gek op aandacht en lekkere hapjes.



Mijn herstel was niet mogelijk zonder jouw hulp! Daar ben ik je dan ook heel dankbaar voor. Net als alle andere dieren die door jouw steun geholpen konden worden.

Woefies (hondengroetjes),
Pam

Wil je het verhaal van puppy Pam en de andere dieren op Vanuatu nog eens terug lezen? Klik dan op onderstaande links:
Hulp is onderweg
Voedseltekort
Praten met de overheid
Dieren in rampsituaties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten