Translate

vrijdag 26 mei 2017

Lezing Lief en Leed: Kom luisteren naar grappige ontroerende verhalen over honden en katten

Hoe zo niet nog een koekje

Goedemiddag!
  
Graag zou ik u uitnodigen voor de Lezing Lief&Leed op 17 september in Heerlen.

Een lezing over de mooiste, grappigste en meest ontroerende verhalen over honden (en poezen) in 18 jaar opvangen van bijzondere dieren.
Tijdens deze lezing van 2,5 uur (incl pauze), vertel ik deze verhalen maar ik geef ook persoonlijke tips.
Het wordt een leuke middag met behalve veel verhalen ook mijn ervaringen met veel soorten 'probleem' honden en mijn visie op 'verwachtingen loslaten'.
Natuurlijk is er ruimschoots gelegenheid tijdens de lezing tot het stellen van vragen. 


Over ons kun je boekdelen vertellen

Voor wie?

  • Voor als je van (honden)verhalen houden
  • Voor als je overweegt zelf honden op te vangen
  • Voor als je gewoon van honden houdt
  • Voor wie iets wil opsteken over 'verwachtingen' t.a.v. je hond
  • Voor een avond met een lach én soms een traan

Hoe, wat, waar?

17 september 2017 - 13:30u - Heerlen - Gemeenschapshuis Heksenberg
Hei Grindelweg 84, 6414 BT

De kosten zijn 17,50 euro dit is inclusief koffie/thee in de pauze.
Meer informatie op: www.workshopsmetjehond.com/lezingen.html

Met hartelijke groet
Betty Heideman


Tel +49 2681 9505879
Visit my sites / Bezoek mijn sites:www.djimba.com – opvang oude, zieke en gehandicapte hondenwww.hondenopvakantie.com  - vakantie (met je honden) in Duitsland / www.hunde-urlaub-westerwald.de Urlaub mit Hund(en)!
http://www.brominocs.com– De Brominocs reizende verhalenvertellers voor kinderenwww.missprettypinky.com – volg Pretty Pinky op Twitter

www.bettyheideman.com – wie ben ik

NU BOEKEN GASTENVERBLIJF DUITSLAND RHEINLANDPFALZ – HONDEN WELKOM
NUN BUCHEN FERIENAPPARTEMENT WESTERWALD - HUNDE WILLKOMMEN


Virusvrij. www.avast.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten