Translate

vrijdag 9 januari 2015

Jong berggeitje en zijn dilemma bij een kolkende rivier......puntje van de stoel video



Mijn excuses dat ik het niet heb vertaald.  Ik beloof het, morgen beter. Gr Erna

Mountain goats are the most sure-footed creatures on the planet. Their sharp hooves allow them to easily scale cliffs and mountainsides — but hooves aren’t much use when they need to cross a treacherous mountain river.



Experienced goats can cross river rapids with ease, but for a mountain kid, traversing whitecaps can be a frightful endeavor.
Watch the video to see a brave young mountain goat crossing his very first river.

Read more at http://blog.therainforestsite.com/mountain-goat-river/#A5yU5Mcsptw4wIe4.99

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Erna........mijn hart bonst in mijn keel........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk zenuslopend, zat met het zweet op mijn voorhoofd!
    Wat ongelooflijk dapper hé, zo'n klein diertje. Wat een moed en dan die moeder hem maar aankijken en aansporen om te gaan. Tjonge jonge maar wel een prachtig filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen